25 MAY - 29 MAY
Section outline
-
Διάλεξη 28/5: Αλγοριθμικά Προβλήματα που Σχετίζονται με τη Διαφήμιση στο Web
- Η διαφήμιση στο Web
- Online αλγόριθμοι για το "ταίριασμα" των διαφημιζομένων με διαφημιστικές ευκαιρίες, ο άπληστος αλγόριθμος και ο αλγόριθμος Balance.
- Μια γρήγορη εισαγωγή στις δημοπρασίες, η δημοπρασία 2ης τιμές (2nd price ή Vickey auction), η γενίκευσή της για Sponsored Search Auctions, η δημοπρασία Generalized Second Price.
Προτεινόμενη μελέτη:- Σετ διαφανειών
- [MMDS], Κεφ. 8.
- Σημειώσεις για το πρόβλημα του Online Bipartite Matching.
- Σημειώσεις από το μάθημα του Tim Roughgarden για τη δημοπρασία 2ης τιμής, τη γενίκευσή της και την εφαρμογή σε sponsored search auctions.
Περαιτέρω μελέτη για αλγοριθμικά προβλήματα που σχετίζονται με Web Advertising:
- Διαφάνειες ομιλίας Aranyak Mehta για online bipartite matching αλγόριθμους και την εφαρμογή τους στο σύστημα adWords.
- Δύο ενδιαφέρουσες ομιλίες του Vijay Vazirani για αλγοριθμικά προβλήματα που σχετίζονται με web advertising και για online bipartite matching και την εφαρμογή του στο σύστημα adWords.
- Ανάλυση των ιδιοτήτων του Generalized Second Price auction.
- Μια ενδιαφέρουσα μονογραφία του Aranyak Mehta για αλγοριθμικά προβλήματα πίσω από τα sponsored search auctions.
Σύνδεσμος στη βιντεοσκοπημένη διάλεξη (απαιτείται συνθηματικό)
(ΠΡΟΣΟΧΗ: Απαιτείται συνθηματικό για την πρόσβαση. Το υλικό των διαλέξεων προορίζεται αποκλειστικά για προσωπική χρήση των φοιτητών του μαθήματος και δεν επιτρέπεται η ανάρτησή του ή μεταφόρτωσή του σε οποιοδήποτε άλλο site ή μέσο.)